Radiostilte - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Radiostilte - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Radiostilte

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

24 Mei 2014 | Mongolië, Ulaanbaatar

Radiostilte

Na een dagje sightseeing en shoppen in Ulan Bator gaat het morgenochtend echt gebeuren: we vertrekken op onze langverwachte overlandig tour! De groep is zeer gevarieerd met leeftijden van 20 tot ongeveer 60, met veel verschillende nationaliteiten en achtergronden. De truck ziet er geweldig stoer uit en we kunnen niet wachten om te vertrekken!

Dat we vertrekken betekent natuurlijk dat er de komende tijd weinig updates hier komen te staan - een tijdje radiostilte dus. De foto's van de afgelopen weken staan op thebadimpression.tumblr.com en daar komen ook zodra het kan foto's op!

De radiostilte duurt tot maximaal 12 juni, daarna zijn onze avonturen weer te lezen!

  • 25 Mei 2014 - 09:37

    Lilian :

    Klinkt goed, mopje. We wachten het af en wensen jullie heel veel plezier tijdens de roadtrip door Mongolië. Kus Mam

  • 27 Mei 2014 - 21:32

    Ernst Hoomans:

    Hallo meiden,

    Leuk hoor om jullie avonturen zo te volgen, en Kyra wat kun je alles toch mooi beschrijven.
    Om het plasverhaal heb ik erg moeten lachen, inderdaad typisch Isolde ik zie het al helemaal voor me.
    Het is inmiddels een paar dagen "radiostilte" en daar moet ik toch wel erg aan wennen, ik ben niet graag in het ongewisse dus ik hoop snel weer wat te zien op het reisverslag of tumblr.
    Nog heel veel reisplezier en de groetjes van ons allemaal.

    Ernst

  • 29 Mei 2014 - 09:35

    Danique:

    Hee dapper zusje,

    Wat een mooie foto's maakt Isolde! Net de laatste 3 reisverslagen gelezen (op Ibiza was internet zo traag als een schildpad op land). Mooi en beeldend heb je alles weer beschreven. Wat fijn dat jullie eindelijk Engels-sprekenden tegenkwamen, bij de feestjes in meerdere opzichten kan ik me alles voorstellen :) Leuk voor jullie! Een verademing vergeleken met de nukkige Russen (afgezien van Mommy natuurlijk) Prachtig plasverhaal ook. Als vervent veelplasser kan ik me daar vanalles bij voorstellen. Hopelijk wordt de roadtrip net zo'n feestje als de ontmoeting zelf, ik ben zo benieuwd. Geniet er heel erg van!

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kyra

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 74397

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 19 Maart 2017

Zuid-Afrika

12 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Trans-Mongolië Tour

01 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Spaans cursus in Santander

16 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

ISU Fulda

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Change a life in Vietnam

25 April 2010 - 10 Mei 2010

Vakantie op Curacao

20 November 2009 - 23 April 2010

Vrijwilligerswerk in Gambia

Landen bezocht: