Plans have changed! - update - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Plans have changed! - update - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Plans have changed! - update

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

20 Januari 2012 | Nederland, Middelburg

Na een weekje zon zee strand en kameelrijden ben ik gisternacht weer teruggekomen uit het warme Egypte. Gosh, wat is het koud in Nederland! Vooral om 1 uur 's nachts... Egypte was gaaf, vraag maar een keer naar de foto's!

Zoals de titel al zegt, de plannen zijn gewijzigd. Dat is het nadeel van als je in Egypte zit, je komt overal wat later achter. De opnames die zaterdag zouden plaatsvinden, zijn nu op zondag en niet meer voor het spikslinternieuwe programma 100% TV maar voor 4me. Dit wordt op 25 januari uitgezonden, om 16.35 op RTL 4. Ondanks deze wijziging blijf ik het heel spannend vinden en wil ik jullie vragen toch vooral naar mijn debuutoptreden op nationale televisie te kijken! Het wordt nog een keer herhaald, dat staat vast in je tv-gids of op internet. En mocht er nog iets veranderen, dan laat ik dat natuurlijk weer weten.

Om niet weer een nieuwe blog te posten, hieronder een linkje naar de aflevering van 4me waarin Esther en ik na de reclame vertellen over de reis en de elfstedentocht. De rest van de aflevering is ook zeker de moeite waard: alles over de laatste reis van Curt naar Nepal en nieuwe ontwikkelingen op het gebied van leprapreventie!

Liefs

• 20 Januari 2012 - 21:36

Lilian:

Hej Mopje,
    Op 25 januari kunnen we net zo goed voor de buis zitten, hoor!
    Suc6 met de opnamen en maak je van te voren vooral niet te druk! het loopt toch anders..........
    Kus
    Mam