Durf Jij Mee... te fietsen? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Durf Jij Mee... te fietsen? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Durf Jij Mee... te fietsen?

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

11 Januari 2012 | Nederland, Leiden

Het is een tijdje stil geweest op deze blog, maar ik heb niet stilgezeten. Ik ben verhuisd naar Middelburg, inmiddels binnen Middelburg nog een keer verhuisd en heb heel hard gestudeerd, nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt en geklust. Nu heb ik lekker een welverdiende vakantie en ga ik morgen een weekje naar Egypte!

Maar daar gaat het in deze blog even helemaal niet over, want ik schrijf deze blog niet voor niets weer bij de reis 'Change a life in Vietnam'. Ook hiervoor heb ik niet stilgezeten en samen met Esther hebben we bedacht dat we wel even 240 kilometer voor het goede doel kunnen gaan fietsen. Wat? Ja. De Elfstedentocht. Op 28 mei 2012 vindt de 100e fiets-elfdstedentocht plaats en wij gaan daar aan meedoen. Met een groep van 40 mensen gaan we de uitdaging aan (pff... zadelpijn!) en allemaal laten we ons sponsoren voor minimaal het symbolische bedrag van 50 euro: de kosten om 1 leprapatient op te sporen en te behandelen.

We zijn hier al een hele tijd mee bezig maar het begint nu vaste vorm aan te nemen en dat werkt enorm motiverend! De startkaarten zijn besteld, de deelnemerslijst is (vrijwel) definitief (afgezien van de afhakers, tjongejonge! ;)) en we zijn druk bezig met de publiciteit opzoeken. Op 28 januari worden wij geinterviewd door Karin Bloeme voor het nieuwe programma van sbs6: 100% TV. Dit wordt uitgezonden om 16.00 uur, allemaal kijken dus! Als je het gemist hebt, wordt het later nog herhaald, kijk daarvoor maar in je tv-gids ;)

Ik vind het in ieder geval allemaal heel erg spannend, leuk en gaaf en ik heb 't gevoel dat dit groots gaat worden. Als je de actie wilt sponsoren kan dat via www.geef.nl/account/kyraf
Via deze blog zal ik proberen jullie wat op de hoogte te houden, maar kijk vooral ook allemaal op de 28e naar mijn eerste tv-optreden :)

Liefs

  • 11 Januari 2012 - 18:40

    Alexandra:

    Kyrtje!

    Goed beziggg! Succes alvast!

    Was leuk om je weer te zien met de kerst in Dokkum :)

    Xxx

  • 11 Januari 2012 - 20:26

    J.vdwoude-leen:

    ik wil je graag sponseren, het idee is prima. gelukkig ben ik met de fietstocht al weer in Ned. Succes, "Groetjes, Oma

  • 12 Januari 2012 - 16:46

    Lilian:

    Hej lieverd,

    Op 28 januari zitten wij met popcorn en Cola voor de buis! op het puntje van de stoel!

    En eh, hebben ze in Egypte ook fietsen? ........kan je vast beginnen met je conditieopbouw.........!

    Geniet van al deze spannende leuke dingen.

    Kus
    Mam


  • 16 Januari 2012 - 10:02

    Piek:

    Kyr,

    jij fanatiekeling!! Goed bezig hoor!! Ik ben echt ontzettend benieuwd hoe je eerste tv-optreden verloopt, ik moet dan werken maar ik ga het gewoon opnemen. Ennee... veel succes met het trainen van je fietsconditie en het kweken van zadeleelt ;)

    kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kyra

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 74594

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 19 Maart 2017

Zuid-Afrika

12 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Trans-Mongolië Tour

01 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Spaans cursus in Santander

16 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

ISU Fulda

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Change a life in Vietnam

25 April 2010 - 10 Mei 2010

Vakantie op Curacao

20 November 2009 - 23 April 2010

Vrijwilligerswerk in Gambia

Landen bezocht: