Ik durf en ga mee naar Vietnam! - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Ik durf en ga mee naar Vietnam! - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Ik durf en ga mee naar Vietnam!

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

14 Juni 2010 | Nederland, Dokkum

Vanochtend om half 12 (toen ik nog aan het slapen was want tja, sommige mensen moeten om 5 uur 's ochtends werken...) werd ik gebeld, de uitslag van DurfJijMee. En ik sliep er rustig doorheen. Gelukkig kreeg ik nog een smsje, voicemail, en daar werd ik natuurlijk wel wakker van. Gelijk maar terugbellen.

Hoi met Kyra, ik had een gemiste oproep...
Ja, ik zal je even doorverbinden.
Met Wiesje
Hoi, met Kyra.. (*slaperig*)
Hoi Kyra, heb je je voicemail afgeluisterd?
Uhm.. nee, nog niet, ik dacht ik bel gelijk maar even (*nog slaperiger*)
Ok, nou, ik heb goed nieuws!
Wat?! (*wakker*)
Ja!
Echt?! (*nog wakkerder*)
Ja, echt!
Echt??!!! (*klaarwakker*)
Ja geloof me nou maar, daar maar ik geen grapjes over!

Je kan je voorstellen dat ik ineens dus niet meer slaperig maar klaarwakker was... IK GA NAAR VIETNAM!? Ik kan het nog steeds niet geloven, wauw. Wauw wauw wauw. Meer kwam er aan de telefoon ook niet uit, toen ik gelijk vrienden en ouders opbelde. Wauw. Ik ga naar Vietnam.

De hele dag ben ik al aan het stuiteren en onrustig en aan het ijsberen en bellen en smsen en krabbelen en mailen en en en... Nu moet ik haasten want ik moet eens in real life gaan feesten!

Ik blijf jullie op de hoogte houden via waarbenjij!

Liefs

  • 14 Juni 2010 - 17:39

    Danique:

    Jij mazzelpik!!!!!!!!!!!! Well done honey:) Geniet van de voorpret

    X van je zus

  • 14 Juni 2010 - 20:12

    Durk:

    beeeetje gemengde gevoelens hier maar ik ben wel hardstikke blij voor je hoor!! ;) wat hebben ze in Vietman weer mazzel

  • 14 Juni 2010 - 21:06

    Lilian :

    Lieverd,

    You did it! Je bent een kanjer.

    Kus Mam

  • 14 Juni 2010 - 23:15

    Alexandra Snouck H.:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!:D

    xx Alex

  • 15 Juni 2010 - 09:30

    Jvdwoudeleen:

    HI Kiertje. weer een droom die werkelijkheid wordt, gefeliciteerd. Ik hoop dat je daart ook een levenservaring zult opdoen en heel veel genoegen natuurlijk. Liefs, OMa

  • 16 Augustus 2010 - 12:40

    Loes Curacao:

    Hoe gaat het Kyra,

    we zijn benieuwd ?

    Loes
    Curacao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kyra

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 74594

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 19 Maart 2017

Zuid-Afrika

12 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Trans-Mongolië Tour

01 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Spaans cursus in Santander

16 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

ISU Fulda

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Change a life in Vietnam

25 April 2010 - 10 Mei 2010

Vakantie op Curacao

20 November 2009 - 23 April 2010

Vrijwilligerswerk in Gambia

Landen bezocht: