Just 'spetter' around - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Just 'spetter' around - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Just 'spetter' around

Door: Kyra, Aury en Suus

Blijf op de hoogte en volg Kyra

19 Augustus 2010 | Vietnam, Hanoi

05.50 en het plan om te gaan zwemmen

Gisteravond waren we in Quy Nhon, het stadje vlakbij. Hier kon iedereen eerst even pinnen, boodschappen doen in de supermarkt, stofjes kopen om kleren te laten maken en chinese zonnenbrillen als gucci’s, chanel en versace (met hoesje). Vervolgens gingen we wat drinken in een Vietnamese toko. Er was zoveel lekkers, fruitdrankjes, bier, cocktails of gewoon wat fris. We hebben ons zeer goed vermaakt, braaf als iedereen is waren we om 22.00 weer thuis. Onderweg in de taxi kwamen we (Aury, Esmee, Kyra en Suus) er toevallig maar wel net te laat achter dat Curt in onze auto zat. Hilarisch...

Eenmaal bij het guesthouse hadden we het plan om morgen maar eens vroeg op te staan om lekker te gaan zwemmen en genieten van de ochtendzon.

05.35 tuuttuut, de wekker.

Snel kijken of we allemaal wakker waren, bikini aandoen en hup naar het strand. Buiten leek de lucht nog net wat grijzer dan normaal. Ook de druppels konden we niet goed plaatsen. Nog steeds vol goede moed staken we het paadje over richting strand/zee. Bij het bankje kwamen we erachter dat het toch echt regenden en dat zwemmen met onweer en bliksem misschien niet zo’n goed plan was. Zwemmen was misschien te gevaarlijk maar op een bankje zitten kon vast geen kwaad. Dus wij terug naar binnen, even wat kleren over de bikini, fototoestel mee en bril op en terug naar het strand(bankje). Het druppelen ging rustig door en we hebben hele mooie foto’s gemaakt. Deze volgen na deze blog. Het was echt prima vertoeven en een keertje niet zo warm was toch best wel fijn :-)

En toen ....

De vredige, gestage regendruppels veranderden plotseling in een enorme hoosbui!!! Met een enorme snelheid verplaatsen wij ons richting veilig onderkomen, het guesthouse. En toen besloten we jullie te laten delen in ons miserabel zwemavontuur in het mooie (maar nu wat minder) Vietnam. Immers hadden we toch tijd over aangezien het ontbijt pas om 07.00 uur gereed is...(met chopsticks)

Met inspiratieloze groetjes van Kyra, sluiten wij af

Liefs Aury, Kyra en Suus

• 19 Augustus 2010 - 06:59

Theo Franck:

Zo kun je dus zwemmen op het droge, in ieder geval geen haaien. Hoe staat het met de stage? Het lijkt wel vakantie daar!
    Groetjes en kus voor Kyra,
    Theo

• 19 Augustus 2010 - 07:39

Danique:

Dames,

Spetterend avontuur hoor! Enneh wie is Curt?

Inspiratieloze kus van Kyra
    s zus (en groetjes van Rudmer)

• 19 Augustus 2010 - 08:24

Jvdwoudeleen:

Lieve Kyra. wat heb je het toch lekker getroffen in het leven momenteel. Geniet maar volop. ook nog wat goed werk doen natuurlijk. Hier alles prima, Beppe wordt wel heel slecht..Liefs van Oma

• 19 Augustus 2010 - 09:42

Douwe :

Hey lieve Kyra,

Fijn te horen dat je het naar je zin hebt!!! Ik ben benieuwd naar al je verhalen over je stage. Tot die tijd hoop ik dat je ook nog genoeg tijd hebt om lekker te spetteren :).

Dikke kus van mij en geniet er van!

PS: WIl je nog ff reageren op dat
    mailtje over het concert van
    Kelis als je in de gelegenheid
    bent. Dan kan ik kaartjes
    kopen.

• 19 Augustus 2010 - 16:12

Lilian :

Wat een spetterend avontuur! en ook nog tijd om leuke dingen te doen, (stofjes uitzoeken enzo) naast het ongetwijfeld harde werken wat jullie ook moeten!
    Het klinkt allemaal benijdenswaardig!

Nog een fijne tijd!

Kus en knuffel,