Adios amigos - Reisverslag uit Santander, Spanje van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Adios amigos - Reisverslag uit Santander, Spanje van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Adios amigos

Blijf op de hoogte en volg Kyra

27 Juli 2012 | Spanje, Santander

Na twee avonden nog even goed geoefend te hebben, is het nu tijd om afscheid te nemen van de Spaanse fiestas en terug te gaan naar mijn huisje in Middelburg. Alle Nederlanders hebben de toets gehaald en opgeteld met de cijfers voor onze projecten, heb ik gemiddeld een 8,nogiets! Zometeen gaan Syl en ik al lekker slapen en om 5 uur begint het lange wachten weer. Zoals altijd zijn er gemixte gevoelens: wel/niet naar huis willen, afscheid nemen en alles-voor-de-laatste-keer-doen. Vier weken zijn weer omgevlogen, vooral de laatste paar dagen! Time flies when you're having fun :) En na morgen begint het gewone leven weer, in het gewone Nederland en het gewone werk. Zondag mag ik gelijk weer beginnen met werken en voor je het weet, begint het semester weer... Time flies!

Vandaag hebben we dus heel veel afscheid genomen, ook van de Roosevelt Academy studenten die we over maximaal een paar weken weer zien en juist bij die groep, voelde het alsof we elkaar nooit meer zouden zien! Aan Tania, onze docente, hebben we ons geliefde Spaanse woordenboek (inclusief hele zinnen) gegeven, omdat ze talen helemaal geweldig vindt en hoewel ik haar heb afgeraden om ooit Nederlands te gaan studeren, wilde ze toch weten wat 'te quiero' in het Nederlands is. 'Ich Gou Ban Gou'. Bijna goed :)

Natuurlijk begint net op het moment dat wij onze ogen dicht willen doen, een drummer zijn solo's te oefenen op het feestterrein.. Maar desondanks ga ik toch een poging wagen, we hebben echt wat slaap nodig willen we morgen op tijd op kunnen staan! En dan gaan we echt..

Hasta luego!

• 27 Juli 2012 - 19:53

Sanne:

Lieve Kyra!
    Eindelijk een keer tijd gehad om al je blogjes te lezen.. Wat een geweeeeeeldige ervaring als ik t zo lees :D
    En dan kom je al weer terug.. Gelukkig maar want ik ga je al bijna missen! ;) We gaan snel bijkletsen meid!
    Ik ga je whappen dit weekend!
    xxx

• 27 Juli 2012 - 23:20

Jvdwoudelen:

wat weer een lief briefje. wat heb je het heerlijk gehad. goede reis terug. Hasta Luego. OMA