Wave goodbye - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Wave goodbye - Reisverslag uit Dokkum, Nederland van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Wave goodbye

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

16 November 2009 | Nederland, Dokkum

Het komt steeds dichter bij, nog 4 dagen te gaan en dan zit ik in het vliegtuig. Nee, over precies 4 dagen ben ik in Gambia. Dan ben ik er! Wauw... Spannend, leuk, gaaf, eng, eindelijk.

Gister had ik een klein, bescheiden afscheidsfeestje, erg gezellig, wat vrienden langs geweest en tja, toen moesten we afscheid nemen. Het lijkt alsof ik jaaaaren weg ga, zo voelt het ook. Afscheid nemen... alsof ik ze nooit meer zie. Haha, en over een half jaartje ben ik gewoon weer terug in Dokkum City.

Maar goed, zoals ik al zei, het afscheid nemen is begonnen. De eerste mensen een zoen, knuffel of hand gegeven. Toen ik Remco uitzwaaide besefte ik het me pas echt: 'die zie ik het komende half jaar niet'. Raar. Dat wordt wat met m'n ouders vrijdagochtend.

Ik moet nooit willen emigreren.

  • 16 November 2009 - 21:54

    Sierd:

    Veel plezier daar in het zuiden. A big up!

  • 17 November 2009 - 12:46

    Klaas Schippers:

    oh; ik zie dat mijn reactie op je hyves al gedeeltelijk voor niets geweest is.. je gaat op reis..ik zal je in de gaten houden hier via deze site ;)

  • 18 November 2009 - 03:42

    Durk:

    Raar gevoel he ;) bekijk het zo; al die mensen zijn er nog wel als je teruggaat, en je gaat in Gambia zoveel meer mensen leren kennen!

    Maar goed, op het moment zelf is het een klotegedacht :D

  • 19 November 2009 - 20:50

    Henk Aartsma:

    Hoi Kyra,

    Wens je een hele mooie reis toe. Geniet er maar flink van.
    Ga de komende tijd jouw reisverslagen lezen

  • 20 November 2009 - 07:59

    Allard:

    waddup sissie=)
    shit vanochtend al uitgezwaait
    maar is allard eindelijk de eerste 2 vrij, gaat t wurm om half 7 weg
    -.-''
    :D
    veel plezier nogmaals en check je wel op deze site

  • 20 November 2009 - 08:25

    Joost:

    Hej Kyra,
    Geweldig voor je, eindelijk op reis. Als je dit leest dan ben je er al. Nu zit je nog in de auto naar Schiphol. Geniet en maak er een onvergetelijke ervaring van. :-)

  • 20 November 2009 - 08:52

    Stefanie:

    Wat een avontuur ga je tegemoet! We zullen je op de voet volgen. Zitten wij ook een beetje in Gambia!! Liefs

  • 20 November 2009 - 17:26

    Lilian :

    Hej Lief,
    Op dit moment nog in de wolken, over 1,5 uur met beide benen op Gambiaanse grond!
    Laat je verrassen en laat gauw horen hoe 't daar is!!!
    Dikke kus, Mam

  • 21 November 2009 - 10:00

    Danique:

    Lieve Kyr,

    Ik heb de hele tijd aan je zitten denken gister. Heb je een goeie vlucht gehad? En hoe is het gesteld met de cultuurshock?? Loop je al in een korte broek?

    Ik hoor het vast gauw van je! Veel plezier!!

    Kus van je zus

  • 22 November 2009 - 21:05

    Sij:

    Kyra,

    Wat een verrassing !Ik wist niet dat je vrijwilligerswerk in Gambia gaat doen! Chapeau ! Kom je over ruim een half jaar verslag uitbrengen aan de leerlingen van het Dockinga ? Zou heel goed vervolg-vrijwilligers-werk zijn !
    Wel, vooreerst veel sterkte bij het afscheidnemen, een fijne reis, een heel goede en bijzondere tijd in Gambia !

  • 22 November 2009 - 21:08

    Sij:

    O jee, iets te laat kom ik totde ontdekking dat mijn wensen in de sfeer van afscheid en reis posthuum zijn. Wel, ik hoop dat alles erg meegevallen is. Heb je het al warm daar ?

  • 23 November 2009 - 17:37

    D.K. Miedema:

    Nog maar net weg en dan vraagt de decaan van het Dockingacollege: Wanneer kom je weer terug :-)?
    Op de decanensite www.dockinga.dedecaan.net staat een link naar je weblog. Kijk maar eens!
    Ik wens je een heel goede en leerzame tijd in Gambia toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dokkum

Vrijwilligerswerk in Gambia

Recente Reisverslagen:

24 April 2010

Home sweet home

22 April 2010

De laatste dag

15 April 2010

Happy birthday to me

07 April 2010

Pasen in de rimboe

29 Maart 2010

Aftellen
Kyra

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 74429

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 19 Maart 2017

Zuid-Afrika

12 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Trans-Mongolië Tour

01 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Spaans cursus in Santander

16 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

ISU Fulda

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Change a life in Vietnam

25 April 2010 - 10 Mei 2010

Vakantie op Curacao

20 November 2009 - 23 April 2010

Vrijwilligerswerk in Gambia

Landen bezocht: