Foto's foto's foto's! - Reisverslag uit Kotu, Gambia van Kyra Franck - WaarBenJij.nu Foto's foto's foto's! - Reisverslag uit Kotu, Gambia van Kyra Franck - WaarBenJij.nu

Foto's foto's foto's!

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

23 Januari 2010 | Gambia, Kotu

Zo, eindelijk foto's!
Alleen... Heb ik een heleboel foto's op een usb-stickje, bezig met uploaden, is m'n fotoboek vol! Wist ik veel dat dat kon. Dus ik heb nu de eerste 10 foto's, die niet de allerleuksten zijn maar als ik tijd over heb maak ik nog wel een selectie en anders regel ik wel wat anders. Jullie hebben alvast een beginnetje :)

Weer een week voorbij, de tijd vliegt! Het was een leuke week bij MRC, ben zo ongeveer overal en nergens geweest en heb natuurlijk weer de fieldworkerstrainingen gevolgd. Ik ben er achter gekomen dat het een blok trainingen is, allemaal verschillende modules die afgesloten worden met een toets (op de vorige had ik 97%, oftewel een 9,7. Ik word echt een studiebol). En de hele training duurt tot eind februari, dus misschien krijg ik nog een diploma ook ;) Ik hou trouwens ook een logboek bij, gewoon even kort opschrijven wat ik elke dag heb gedaan want anders raak je het zo snel kwijt!

Volgende week begin ik bij de Diagnostic Labs, heb daar een week voor uitgetrokken om daar rond te kijken en mee te draaien. Het mooie is dat ze om 9 uur beginnen, dus kan ik een uurtje langer slapen (jaja, ik word vanzelf lui hier. Over lui gesproken!... wacht dat doe ik later wel). Ik denk dat het goed is dat ik even wat anders ga doen, want op de afdeling kan ik niet veel nieuwe dingen meer doen. Natuurlijk, ik vind het leuk en mensen vinden mij leuk en de kinderafdeling blijft geweldig, maar er zit een grens aan wat ik kan en mag doen en op een gegeven moment wéét je wel hoe je bloeddruk moet opmeten. Dan wil je wat nieuw leren en doen. Hehe, ik ben nog steeds heerlijk westers ongeduldig.

Ohja, over lui gesproken. We hadden het er toevallig vanochtend over met Jalang, die zei dat ze moe was. Wat echt onmogelijk was, want ze lag gister om 11 uur in bed en kwam er om 10 uur weer uit. Dus toen zei ze dat ze eigenlijk lui was, maar dat niet wilde zeggen omdat dat zo negatief was, dus zei ze maar dat ze moe was. En dat doen mensen hier heel veel. Ik heb me regelmatig afgevraagd waarom veel mensen toch zo ongelovelijk vaak moe zijn, maar nu weet ik, ze zijn niet moe maar gewoon lui.

Goed, ik ga nog even kijken of ik echt niet meer dan 10 foto's kan plaatsen want dat zou ik echt belachelijk vinden.
Liefs,
Kaddy

Update: ik zie dat ik inderdaad maar 10 foto's mag plaatsen en anders ruimte moet kopen... next time, jullie moeten 't nu maar met 10 doen.

(hint hint: je kan ook opslagruime cadeau geven aan een reiziger, hihi)

Update 2: pappie heeft de hint op tijd gezien, dus er komen meer foto's! :) jeej, mijn redder in nood.

  • 23 Januari 2010 - 16:08

    Vaderhint:

    Hint is aangekomen in Dokkum. Er is geen excuus meer om niet veeel meer foto's te plaatsen: je kunt er nu 100 kwijt.
    Dus: niet LUI wezen maar zo snel mogelijk nog wat van die prachtige plaatjes van de usb stick halen. We hebben ervan gesmuld, je steekt inderdaad wel af tussen die schattige kinderen !

    Kusje pap

  • 23 Januari 2010 - 18:48

    Jvdwoudeleen:

    Hy Kyrtje. Randy en ik zagen je foto's, leuk, hoor. Fo.Her en Randy hier een weekend. heel fijn. veel plezier daar, liefs, Oma

  • 23 Januari 2010 - 19:47

    Zus:

    Hey fatima,

    lekker geitje hoor.

  • 23 Januari 2010 - 20:16

    Henk Aartsma:

    Hallo Kyra,

    Mooie fotos.Zend maar gauw nog wat fotos want dan krijg je een beetje een beeld hoe het er daar bij jou in gambia allemaal uitziet.
    Bij ons is het in ieder geval behoorlijk koud.

    vr. groet

    Henk


  • 23 Januari 2010 - 23:11

    Alexandra Snouck H.:

    Hee Kyr!
    Wat een leuke foto's! Je ziet er goed uit!

    Leuk verhaal ook weer:D

    xxx

  • 24 Januari 2010 - 16:37

    Jackolien:

    Heej Kyra!!

    Wat een prachtige foto's! Het is goed om te horen en te zien dat je nog altijd goed werk verricht daar en dat je het naar je zin hebt!;) Dat je er maar veel van mag opsteken! En ga zo door met je verhalen, ze zijn geweldig om te lezen!

    Liefs Jacko

  • 29 Januari 2010 - 19:36

    Letty:

    Met een kop thee naast mij, genieten van je fascinated stories! En nu met beelden erbij. Je kunt zo bij Socutera aan het werk. Geweldig!
    Ik verbaas me, wat je daar opeet allemaal?
    Lekker?.......
    Ik zie dat het engeltje nog steeds over je waakt.
    Alles goed in Dokkum erg Koud,sneeuw en glad!
    Ik was op weg naar Adam naar de Hermitage, het is het laatste weekend, maar helaas terug gekeerd het was super glad, en dan moet je ook nog een keer terug, Nee te gevaarlijk! Dus er zit maar een ding op....
    St.Petersburg, misschien iets om met de stokjes te doen?? Keep writing those awesome stories.
    Groet uit Dokkum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kotu

Vrijwilligerswerk in Gambia

Recente Reisverslagen:

24 April 2010

Home sweet home

22 April 2010

De laatste dag

15 April 2010

Happy birthday to me

07 April 2010

Pasen in de rimboe

29 Maart 2010

Aftellen
Kyra

Actief sinds 05 Sept. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 74594

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 19 Maart 2017

Zuid-Afrika

12 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Trans-Mongolië Tour

01 Juli 2012 - 28 Juli 2012

Spaans cursus in Santander

16 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

ISU Fulda

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Change a life in Vietnam

25 April 2010 - 10 Mei 2010

Vakantie op Curacao

20 November 2009 - 23 April 2010

Vrijwilligerswerk in Gambia

Landen bezocht: